Όλες οι Αναρτήσεις

Κυριακή 1 Μαΐου 2016

Βγάλτε λεφτά...χωρίς λεφτά


O πιο διαδεδομένος και εύκολος τρόπος για να κερδίσει κάποιος χρήματα απ το διαδίκτυο ειναι σερφάροντας σε PTC (PAID TO CLICK ) SITES και βλέποντας links από διαφημίσεις που υπάρχουν εκεί.

Πολλοί απο εμάς δεν έχουμε εξοικιωθεί με προγρ
άμματα στο διαδύκτιο που προσφέρουν κέρδος.Ίσως γιατί δεν μας δόθηκε η ευκαιρία να τα ψάξουμε και να ασχοληθούμε με αυτά δοκιμάζοντάς τα ή να μην εμπιστευόμαστε κέρδος τόσο εύκολο. Και απο που;ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
ΔΕΚΤΟ!
.
Αλλοι πάλι δεν έχουμε καμιά διάθεση αλλά και χρήματα να διαθέσουμε και να τα επενδύσουμε σε ανάλογα προγράμματα μεσω διαδυκτίου  όπως προγράμματα  ΠΑΘΗΤΙΚΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ.
ΔΕΚΤΟ!
Έτσι σκεφτόμουν κι εγώ πριν λίγο καιρό.Μετά όμως απο πολύ ψάξιμο και συζητήσεις σε forums με ανθρώπους που ήταν καιρό σε αυτούς τους κύκλους ,έλληνες και ξένους, αποφάσισα να ασχοληθώ και να δοκιμάσω  κι εγώ .
Έτσι  ξεκίνησα με τα PTC SITES-
Χωρίς κανένα αρχικό κεφάλαιο αλλά ούτε και κάποια είδους συνδρομής με τα δικά μου χρήματα.Μόνο το pc μου,την συνδεσή μου στο ίντερνετ και λίγο χρόνο απο το σερφάρισμά μου σε αυτό χρειαζόμουν!

Τα PTC (Paid To Click) Sites είναι ιστοσελίδες οι οποίες προσφέρουν την δυνατότητα να διαφημίσεις την ιστοσελίδα σου, την επιχείρηση σου ή ότι άλλο θέλουμε έναντι ενός ποσού ανά κλικ. Π.χ. 500 κλικ με 10$ (οι περισσότερες σελίδες χρησιμοποιούν το δολλάριο) δηλαδη 500 ατομα να δουν την διαφήμιση μας και εμείς θα έχουμε πληρώσει 10$.
Εμάς όμως, δεν μας ενδιαφέρει τόσο αυτό...!
Μας ενδιαφέρει το ότι εμείς μπορούμε να είμαστε τα άτομα που βλέπουν τις διαφημίσεις και πληρώνονται. Με λίγα λόγια, ptc sites=βλέπω διαφημίσεις και πληρώνομαι...

ΟΚ θα μου πείτε...Και πόσα μπορούμε να βγάλουμε;;; Η απάντηση είναι εξαρτάται πόσο θέλουμε να ασχοληθούμε. Μπορεί από μερικά δολάρια μέχρι μισθο ολόκληρο. Βέβαια όταν κάποιος πρωτογραφτεί σε ένα τέτοιο site και δει ότι από μία διαφήμιση πέρνεις απο 0,001$ εως το πολύ 0,02$ θα σκεφτεί ότι δεν αξίζει τον κόπο...Θα δουμε όμως ότι με υπομονή και μηδενικό αρχικό κεφάλαιο γίνονται θαύματα...

Θα ασχοληθούμε με τα πιο αξιόπιστα τέτοια προγράμματα πχ Neobux,Clixsense και θα αναλύσουμε ξεχωριστά το καθένα,καθώς και με στρατηγικές που μπορούμε να ακολουθήσουμε για πιο γρήγορο και σίγουρο κέρδος.
alt

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου